unionj

Alla inlägg den 4 maj 2013

Av Amanda Kovacic - 4 maj 2013 20:14

 


-Amandas Point Of View.-

-     George? Geeeorge? Frågade jag och skaka på honom.
-     Va?! Ja! Sa han och öppnade ögonen.
-      Hade du inte intervju klockan 10, för en timme sedan?! Eller ett möte eller vad det va?! Frågade jag, fortfarande trött.
-      Va? Jo, fan! Sa George och sprang snabbt upp ur sängen.
George hade sovit här ikväll och vi somnade ganska sent, efter att George tvingade mig att kolla på alla paranormal activy filmer och sen tänkte han gå, men nej, han lämnar inte mig efter att ha kollat på skräck!
-      Jag går nu, vi ses sen babe! Sa han och kysste mig passionerat.
Jag kysste tillbaka sen sprang han ut och ner till sin bil.

********

-Georges Point Of View.-


Jag sprang ut till bilen och körde snabbt till studion, vi hade möte vid 10. Simon kommer inte bli så glad.
-      Hej, förlåt för att jag är sen! Sa jag när jag kom in.
-      Nej! Varför är du försenad, detta mötet va viktigt, vi skulle snacka om er Carry You turne! Sa Simon argt.
-      Förlåt, jag sov... Mumlade jag.
-      Vart var du? Frågade Simon.
-      Hos Amanda.. Sa jag tyst.
-      Jag visste det! Hörde jag JJ säga.
-      Jaymi, mina 50 spen! Skrek JJ och sprang efter.

-      George.... Du måste göra slut med Amanda, du fick din chans. Sa Simon, ganska argt.
-      VA?! Sa jag, kände hur jag började bli arg.
-      Ja, tänk på bandet. Va allt simon sa innan han gick.
-      Sorry mannen. Sa Jaymi, samtidigt som killarna gick in.
-      Hörde ni? Sa jag samtidigt som tårarna brännde genom ögonlocken.
Istället för att vänta på deras svar gick jag ut mot bilen direkt.
-      Du måste berätta George, när du har skärpt dig kanske det blir ni om någon månad igen. Mumlade jag för mig själv.

********

-      Varför George? Sa Amanda samtidigt som hennes tårar rann.
-      Förlåt, Simon sa det,.. Men om någon månad när jag skärpt mig, så kanske om du fortfarande vill ha mig, kan det bli vi igen. Sa jag.
-     Okej.. Mumlade hon.
-     Du vet att jag älskar dig. Sa jag och försökte krama henne.
-     Kan du bara gå härifrån? Sa hon och vände ryggen till mig.
-     Oh.. Okej, hejdå. Sa jag och stack ner mot min bil.
Jag kollade på Amanda en sista gång, tårarna rann på hennes kinder.
-     jag älskar dig. Viskade jag tyst för mig själv.

Av Amanda Kovacic - 4 maj 2013 12:56

 


-Amandas Point Of View.-


Jag och George stog och lagade makaroner och korv, och såklart ska George hälla i ett halft kilo makaroner.
-    George, jag tror inte vi behöver så mycket makaroner? Frågade jag och skrattade.
-     Behöver vi visst! Sa han bestämmt.
-     Håll koll på korvarna, ska starta musik. Sa jag och sprang upp för att ta min telefon på mitt rum.
Jag hade ett sms från mamma.
Från Mamma: Hej gumman! Jag Daniel,Adrian och Anton är hemma hos Daniels föräldrar, ger ni Nelly mat vid klockan 6 och går ut med henne några gånger idag, vi blir hemma sent, kram.
Till Mamma: Okej, hälsa till dom, varför påminde ni inte mig att ni skulle dit? :) Kram.
Från Mamma: För George var där, men ni kan komma sen om ni vill, det går bussar. ;)
Till Mamma: Älskar dig med haha, föresten, får jag ta hundralappen nere vid stereon? :3
Från Mamma: Den va till er, så visst. Smsa om ni ska komma. Kram.
Jag himmlade med ögonen och gick ner till George igen.
-     George! Sa jag och hade världens största leende.
Jag gick in i köket och såg att han klappade Nelly.
-      Mhm? Frågade han och kollade upp mot mig.
-      Mamma och killarna är hos Daniels föräldrar, vilket menas att vi är ensama hemma... Med Robin. Sa jag och log.
-      Yay! Sa George och reste sig.
Jag skrattade åt hur söt George va, och startade musik, jag startade Inna ft Daddu Yankee - More Than Friends.
-       because tonigt, tonight we should be more than just friends. Sjöng jag med i låten.
-        And all the things i'm about to do to you, and i know you like it, so tonight we should be more than just friends. Sjöng både jag och George.
-       Åh, jag får starta en låt! Sa George och tog min mobil.
Han startade Calvin Harris ft Tinie Tempah - Drinking from the bottle. 
-       So forgett about tomorrow, because tonight we drinking from the bottle! Sjöng George och gjorde en mini dans.
-       The girls go high! Sjöng jag.
-        I know this cazy life can be a dick, so tonight we drinking from the bottle! Sjöng vi båda.

*********

-       Är du klar? Frågade jag George när jag tog min sista bit av korven i munnen.
-       Mhm. Sa han och la sin tallrik i diskmaskinen.
-       Okej, hur mycket är klockan? Frågade jag.
-        5 i sex. Sa han och log.
-        Okej, då ska vi snart ge Nelly mat, sen gå ut med henne. Sa jag och dukade undan allting.
Klockan 6 gav jag henne mat.
-       Varsågod! Sa jag och hon åt snabbt.
-       Vem vill gå ut? Ja vem vill gå ut? Sa jag med en bebis röst.
George skrattade och Nelly kom springandes. Jag tog på henne koppel.
-       Robin, vi går ut med Nellyyyyy! Sa jag och vi gick ut.
Vi började gå mot parken så Nelly kunde spinga fritt.
-       OMG GEORGE! skrek några tjejer längre borta.
-       Oh nu börjar det igen... Mumlade George och höll hårdare i min hand.
Tjejerna sprang fram och Nelly fortsatte bara att gå.
-        George, vi går mot parken, kom du sen. Sa jag och släppte taget ur hans hand.

*******

Jag ocg George satt och myste i soffan och kollade på You Again.
-      Nej, stakars Will! Sa jag.
-      Ja! Sa George.
Vi drack varm chocklad med grädde och åt såna chocklad som liknade ägg!
-      Hej, Mands jag sticker nu. Sa Robin och vinkade hejdå till oss.
-      Okej, hejdå! Sa jag och vinkade.
-       Hejdå! Sa George snällt.
-      Hejdå, gör inget som jag skulle göra. Skojade Robin.
-      Hejdå! Sa jag snabbt.
Robin skrattade och gick ut.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards