unionj

Direktlänk till inlägg 18 maj 2013

Kapitel 11 - 45 minutes in tha car.

Av Amanda Kovacic - 18 maj 2013 20:16

 


-Amandas Point Of View.-

Vi alla körde hem till mig, mamma hade redan ordnat allting ifall vi vann, vilken vi gjorde.
-      PARTY AND BULLSHIT, AND WE GONNA PARTY AAAAND BULLSHIIIIT. Sjöng jag, Jasmine, Josh och JJ.
George körde, det va vi i en bil, senså va dom andra i andra bilar haha.
-     Tänk att vi vann! Sa Jasmine och log.
-      Jo, jag vet! Sa jag och log stort.
George kollade på mig och log.
-      Aw, jag är så glad att ni är tillsammans igen! Sa Josh.
-      Jag med. Sa George och log.
-      AMANDAAAA, demi har gjort en ny låt! Med Cher Lloyd, oh my god! Sa Jasmine.
-      Va?! Vad heter den?! Frågade jag.
-       Kan starta den, vänta. Sa Jasmine.
Hon startade den, den va riktigt bra, som alla dom andra låtarna.
-      Åh, älskar Demi Lovato! Sa George och log.
-      Jag med! Sa Jasmine.
-      Hon är snygg, och sjunger bra. Sa JJ.
-      Vi måste så göra en dans till denna låten. Sa jag efter vi lyssnat på den 2 gånger.
Det va 45 minuters bilkörning hem till mig från där tävlingen va, jobbigt, jo jag vet. Men inte när man sitter med dessa miffon.
-      I-I-I-I I really don't care! Sjöng jag och Jasmine högt.
-      And if we meets on the street, i put my finger in the air cause i don't care.Sjöng jag själv.

******************

-       Ugh, hur långtid är det kvar? Frågade Josh.

-       Josh... Det har gått en kvart. Sa George och skrattade.
-       Uschhhhhh, varför var jag tvungen att sitta i mitten? Frågade Josh.
-       För du är,.... Öhm du? Sa Jasmine.
-       I don't care, my moma says I'm georgous! Sa Josh och putade med underläppen.
-       Jag sa inte att du va ful? Skrattade Jasmine.
-       Du ska vara glad att jag älskar dig. Sa Josh och kysste henne.
-       WÄÄÄH, ta mig härifrån! Klagade JJ.
Jag och George skrattade.

******************


-     Framme. Sa George och log.
Dom andra hoppade ur bilen och sprang in, jag och George satt kvar i bilen. George pressade sinna läppar mot mig och kysste mig, jag kysste tillbaka. Jag avslutade kyssen och log mot George, världens bästa pojkvän.
-      Ska vi gå in? Frågade jag och log
-       Ja, tror dom andra väntar. Sa George och log tillbaka.
Vi gick in, alla hade redan tagit dricka, och dansade med massa olika folk, min familj va hos min mammas pojkväns föräldrar, som vi ska hem till imorgon.
-      Maaaands! Sa Jade och sprang och kramade mig.
Jag skrattade och sprang upp med George, för jag skulle byta om.
jag satte på mig en orange skjorta, ett par mörkblåa jeans och lätt mitt hår va som det va.


-Georges Point Of View.-

Amanda och jag stack ner till dom andra igen och Amanda gick direkt och dansade med Wilma, Rebecca och Jasmine & Jade.
-      Hej. Sa Ella som nu stog brevid mig.
-      Hej Ella. Sa jag och log.
-      Um.. Hur är det? Frågade Ella och log.
-        Bra, själv? Frågade jag.
-        Bra. Sa hon och log.
Jag log mot henne och gick iväg för att ta en öl.
-        Helluuuuu! Sa Jaymi och skrattade.
-         Hej Jaymi, är du redan full? Skrattade jag.
-       Va? Pfft nej. Sa Jaymi och satte sina händer vid sitt hjärta för att se dramatisk ut.
Jag skrattade och tog en klunk ur min öl. Dom började spela Demi Lovato ft Cher Lloyd - Really don't care.
-        OH OH OH I REALLY DON'T CARE! Sjöng vi alla.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Kovacic - 22 maj 2013 14:56


    -Jasmine's Point Of View.-    -     Snälla, skäm inte ut mig nu, jag gillar verkligen Josh. Sa jag och kollade speciellt på Felicia.-     Va? Vadå? Varför kollar du på mig? Frågade Felicia.-     Fö jag vet hur du kan skämma ut mig. Sa ja...

Av Amanda Kovacic - 21 maj 2013 21:49


     -Georges Point Of View.- Jag kollade på Amanda medan hon satt och fönade håret.-      Vad kollar du på? Frågade Amanda blygt.-      Dig. Sa jag och log.-      Heh, varför? Skrattade Amanda.-      Vet inte, ville. Sa jag och skrattade.Hon h...

Av Amanda Kovacic - 15 maj 2013 14:53


-Amandas Point Of View.- Idag var det årets största dans tävling. Jag, Jasmine, Wilma och Rebecca stog här redo för vår dans. Publiken hade börjat komma in och dom spelade Starship - Nicki Minaj.-    Kom igen tjejer, fokusera! Sa Rebecca o...

Av Amanda Kovacic - 14 maj 2013 18:51


    -George's Point Of View.-   Jag och killarna satt hemma hos Jaymi och Olly och kollade på något program. Det har gått 2 dagar sedan jag och Amanda blev tillsammans igen, och jag kan inte vara lyckligare.-    Vad tänker lille Georgey på d...

Av Amanda Kovacic - 10 maj 2013 16:25


    -Amandas Point Of View.- Jag och tjejerna var påväg mot sommarfesten, det är en fest vi har i Costa, nästan alla är där.-    Åh, kan inte vänta tills jag får dansa! Sa Rebecca.-    Jag med, har längtat hela sommaren efter denna festen! Sa ...

Ovido - Quiz & Flashcards