unionj

Direktlänk till inlägg 4 maj 2013

Kapitel 6 - Fuck Managment. [Part 1]

Av Amanda Kovacic - 4 maj 2013 20:14

 


-Amandas Point Of View.-

-     George? Geeeorge? Frågade jag och skaka på honom.
-     Va?! Ja! Sa han och öppnade ögonen.
-      Hade du inte intervju klockan 10, för en timme sedan?! Eller ett möte eller vad det va?! Frågade jag, fortfarande trött.
-      Va? Jo, fan! Sa George och sprang snabbt upp ur sängen.
George hade sovit här ikväll och vi somnade ganska sent, efter att George tvingade mig att kolla på alla paranormal activy filmer och sen tänkte han gå, men nej, han lämnar inte mig efter att ha kollat på skräck!
-      Jag går nu, vi ses sen babe! Sa han och kysste mig passionerat.
Jag kysste tillbaka sen sprang han ut och ner till sin bil.

********

-Georges Point Of View.-


Jag sprang ut till bilen och körde snabbt till studion, vi hade möte vid 10. Simon kommer inte bli så glad.
-      Hej, förlåt för att jag är sen! Sa jag när jag kom in.
-      Nej! Varför är du försenad, detta mötet va viktigt, vi skulle snacka om er Carry You turne! Sa Simon argt.
-      Förlåt, jag sov... Mumlade jag.
-      Vart var du? Frågade Simon.
-      Hos Amanda.. Sa jag tyst.
-      Jag visste det! Hörde jag JJ säga.
-      Jaymi, mina 50 spen! Skrek JJ och sprang efter.

-      George.... Du måste göra slut med Amanda, du fick din chans. Sa Simon, ganska argt.
-      VA?! Sa jag, kände hur jag började bli arg.
-      Ja, tänk på bandet. Va allt simon sa innan han gick.
-      Sorry mannen. Sa Jaymi, samtidigt som killarna gick in.
-      Hörde ni? Sa jag samtidigt som tårarna brännde genom ögonlocken.
Istället för att vänta på deras svar gick jag ut mot bilen direkt.
-      Du måste berätta George, när du har skärpt dig kanske det blir ni om någon månad igen. Mumlade jag för mig själv.

********

-      Varför George? Sa Amanda samtidigt som hennes tårar rann.
-      Förlåt, Simon sa det,.. Men om någon månad när jag skärpt mig, så kanske om du fortfarande vill ha mig, kan det bli vi igen. Sa jag.
-     Okej.. Mumlade hon.
-     Du vet att jag älskar dig. Sa jag och försökte krama henne.
-     Kan du bara gå härifrån? Sa hon och vände ryggen till mig.
-     Oh.. Okej, hejdå. Sa jag och stack ner mot min bil.
Jag kollade på Amanda en sista gång, tårarna rann på hennes kinder.
-     jag älskar dig. Viskade jag tyst för mig själv.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Kovacic - 22 maj 2013 14:56


    -Jasmine's Point Of View.-    -     Snälla, skäm inte ut mig nu, jag gillar verkligen Josh. Sa jag och kollade speciellt på Felicia.-     Va? Vadå? Varför kollar du på mig? Frågade Felicia.-     Fö jag vet hur du kan skämma ut mig. Sa ja...

Av Amanda Kovacic - 21 maj 2013 21:49


     -Georges Point Of View.- Jag kollade på Amanda medan hon satt och fönade håret.-      Vad kollar du på? Frågade Amanda blygt.-      Dig. Sa jag och log.-      Heh, varför? Skrattade Amanda.-      Vet inte, ville. Sa jag och skrattade.Hon h...

Av Amanda Kovacic - 18 maj 2013 20:16


    -Amandas Point Of View.- Vi alla körde hem till mig, mamma hade redan ordnat allting ifall vi vann, vilken vi gjorde.-      PARTY AND BULLSHIT, AND WE GONNA PARTY AAAAND BULLSHIIIIT. Sjöng jag, Jasmine, Josh och JJ.George körde, det va vi ...

Av Amanda Kovacic - 15 maj 2013 14:53


-Amandas Point Of View.- Idag var det årets största dans tävling. Jag, Jasmine, Wilma och Rebecca stog här redo för vår dans. Publiken hade börjat komma in och dom spelade Starship - Nicki Minaj.-    Kom igen tjejer, fokusera! Sa Rebecca o...

Av Amanda Kovacic - 14 maj 2013 18:51


    -George's Point Of View.-   Jag och killarna satt hemma hos Jaymi och Olly och kollade på något program. Det har gått 2 dagar sedan jag och Amanda blev tillsammans igen, och jag kan inte vara lyckligare.-    Vad tänker lille Georgey på d...

Ovido - Quiz & Flashcards