unionj

Direktlänk till inlägg 10 maj 2013

Kapitel 8 - Sommarfesten.

Av Amanda Kovacic - 10 maj 2013 16:25

 


-Amandas Point Of View.-

Jag och tjejerna var påväg mot sommarfesten, det är en fest vi har i Costa, nästan alla är där.
-    Åh, kan inte vänta tills jag får dansa! Sa Rebecca.
-    Jag med, har längtat hela sommaren efter denna festen! Sa Wilma.
Vi alla hade klänningar på oss, Rebecca och Jasmine hade plattat hår, jag hade lockigt, Wilma och Jade hade vågigt hår.
-    FRAMME! Skrek jag och stannade bilen på parkeringsplatsen.
Vi alla hoppade ut ur bilen och jag låste den och vi började gå mot ingången.
-   Kom nu tjejer! Sa Jade och vi alla krockade våra armar med varandra.
Vi gick in, det var redan flera människor här, när vi kom in spelades Bambo- Adelen. Såklart var killarna här.. George kollade på mig när vi gick in, jag försökte att inte kolla på han, men mina ögon var som fastlåsta i hans.
-   Amanda? Sa Wilma.
-   Va? Ja. Sa jag.
-    Ska du ha något att dricka? Frågade Rebecca.
-    Visst. Sa jag och vi gick och tog cider.
Vi drack snabbt upp och gick och dansade.
-   the night is you, it feels alright! sjöng jag med till låten.
-   Åh, äntligen en bra låt! Sa jag och viftade med händerna i luften.
Det va Evacuate The Dancefloor - Cascada.
-    wohoo, evacuate the dancefloor, i'm effected by the sound, everybody on the floor! Sjöng vi alla högt.
Efter ett tag startade dom en lugn låt, B-e-a-utiful - Megan Nicole. 
Rebecca dansade med JJ, Jasmine med Josh, Jade dansade med Hampus, och Jade dansade med James. 
Jag gick ut för att ta lite luft, jag stog och sparkade på stenarna och satte händerna runt min mage. 
-   Varför står du här ute helt själv? Frågade en välbekant röst.
-    Behövde ta lite luft. Sa jag och vände mig om för att se vem det va, George.

-    Verkligen, för det är inte så varmt där inne? Sa George, eller ja mer som en fråga.
-    Mhm, varför är du här ute då? Frågade jag och kollade på han.
-    Kollade varför du gick ut, senså lämnade Jaymi och Olly mig helt själv, sen ville Ella dansa, men det är inte henne jag vill dansa med. Sa George.
-    Okej, vem vill du dansa med då? Frågade jag.
George tog en närmare steg.
-    Dig. Sa han och tog min hand.
-    George... Började jag.
-    Shhh. Sa han och satte sin andra hand runt min midja.
Vi stog där ute och dansade, även fast dom hade bytt låt till Not Your Birthday - Allstar Weekend, så fortsatte vi och dansa, och det är ingen lugn låt.
-   Aww! Hörde jag flera säga.
Jag kollade mot dörren och såg Jaymi, JJ, Josh, Olly, Rebecca, Jasmine, Wilma, Jade och Ella.
-   Öhm... Sa jag och släppte George hand och gick in.

-George Point Of View.-

Amanda släppte min hand och gick in, det har gått 2 månader sen Simon tvingade mig att göra slut med henne.
-    Störde vi er? Frågade Jaymi.
-    J-Jag vet inte. Sa jag.
-    George, du måste snacka med Simon, du älskar henne fortfarande väll? Frågade JJ.
-    Ja, det är väll klart? Sa jag.
Jag älskade Amanda med hela mitt hjärta, jag har saknat henne så mycket att det gör ont.
-    Gå efter henne då! Sa JJ.
Jag gick in och kollade runder efter Amanda.
-    Amanda?! Skrek jag och försökte överrösta musiken.
Jag gick in mot hallen, där hittade jag Amanda sittandes mot väggen.
-    Hej.. Sa jag och satte mig ner brevid henne.
-    Hej George. Sa hon och kollade ner på sina fötter.
Bara säg det George, nu eller aldrig, du kanske aldrig mer får chansen att snacka med henne igen.
-    Amanda.. J-jag älskar dig fortfarande. Sa jag.
-   George.. Jag älskar dig med, men det va du som gjo- Började hon men jag avbröt henne med att kyssa henne.
Hon kysste tillbaka, det va passionerat. 
-     Jag bryr mig inte om något, sålänge jag är med dig. Sa jag och flätade mina fingrar med hennes.
-     Snälla Amanda, ge mig en chans. Bad jag.
-      Okej George, du får en chans med vad ska vi göra om Simon kommer på oss? Frågade Amanda.
-      Killarna hjälper oss. Sa jag och log.
-      Jag älskar dig George Shelley. Sa Amanda och log.
-      Och jag älskar dig Amanda Kovacic. Sa jag och kysste henne en gång till.


----------------------------------

 duun duun duuun duuuuuun, Amanda och George är tillsammans igen :D woop woop :3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Kovacic - 22 maj 2013 14:56


    -Jasmine's Point Of View.-    -     Snälla, skäm inte ut mig nu, jag gillar verkligen Josh. Sa jag och kollade speciellt på Felicia.-     Va? Vadå? Varför kollar du på mig? Frågade Felicia.-     Fö jag vet hur du kan skämma ut mig. Sa ja...

Av Amanda Kovacic - 21 maj 2013 21:49


     -Georges Point Of View.- Jag kollade på Amanda medan hon satt och fönade håret.-      Vad kollar du på? Frågade Amanda blygt.-      Dig. Sa jag och log.-      Heh, varför? Skrattade Amanda.-      Vet inte, ville. Sa jag och skrattade.Hon h...

Av Amanda Kovacic - 18 maj 2013 20:16


    -Amandas Point Of View.- Vi alla körde hem till mig, mamma hade redan ordnat allting ifall vi vann, vilken vi gjorde.-      PARTY AND BULLSHIT, AND WE GONNA PARTY AAAAND BULLSHIIIIT. Sjöng jag, Jasmine, Josh och JJ.George körde, det va vi ...

Av Amanda Kovacic - 15 maj 2013 14:53


-Amandas Point Of View.- Idag var det årets största dans tävling. Jag, Jasmine, Wilma och Rebecca stog här redo för vår dans. Publiken hade börjat komma in och dom spelade Starship - Nicki Minaj.-    Kom igen tjejer, fokusera! Sa Rebecca o...

Av Amanda Kovacic - 14 maj 2013 18:51


    -George's Point Of View.-   Jag och killarna satt hemma hos Jaymi och Olly och kollade på något program. Det har gått 2 dagar sedan jag och Amanda blev tillsammans igen, och jag kan inte vara lyckligare.-    Vad tänker lille Georgey på d...

Ovido - Quiz & Flashcards