unionj

Direktlänk till inlägg 29 april 2013

Kapitel 1 - New music video!

Av Amanda Kovacic - 29 april 2013 19:50

 

Amandas Point Of View.

Jag satt vid soffan i killarnas studio, dom höll på att göra en livestream för sin första musik video, låten heter carry you, dom skrattade och svarade på fansens frågor. Jag är Amanda, George flickvän sen 8 månader tillbaka, och nej, jag dejtar inte George för kändisskapet, jag skulle aldrig kunna göra så mot någon. George och jag träffades för 1 år sen, vi blev som bästavänner direkt, och sen antar jag att det har blivit en massa känslor, och vi båda fick samma känslor för varandra, så ja. 
-    5 sekunder kvar Jcats! Sa George och log mot kameran.
-    Okej, nu kör vi nedräkning! Sa Josh och jubblade.
-    5...4...3...2..1..0! Videon är uuute, kolla in videon! Sa Jaymi.
-    Ja, den var riktigt rolig att göra, och vi hoppas ni alla gillar den! Sa George och kollade mot mig och log.
Jag gjorde en tummen upp och log mot killarna, man kan inte va något annat än stolt över dom.
-    Jaymi, hur går det med Olly? Från PatriciaHumblett97! Sa JJ.
-    Det går bra, vi har faktist flyttat ihop! Sa Jaymi stolt.
-    Aw, puttisar! Sa George och skrattade.
Jaymi började kittla Georges, sedan började alla dom andra killarna kittla han.
-    Nej.. Killar,.. Haha,... Sluta nu! Sa han mellan skratten.
-    Aldrig! Sa Josh och fortsatte kittla han.
Jag tror fansen älskar hur han ligger och sprattlar som en liten bebis unge, han är inget annat än gullig. Efter att dom kittlat han ett tag, slutade dom och börja kolla vad fansen tyckte om videon.
-     Vad bra att ni tyckte om den, visa den för era vänner, familjer, släkten, och även era husdjur,- började Jaymi men blev avbruten.
-      Speciellt om ni har några apor! Sa George och log.
-      Ja, apor! Sa Jaymi och log.
-     Vi älskar apor! Sa Josh och kramade JJ.
-      Vi måste gå nu, tråkigt jag vet, men vi får börja göra mera twitcams, vi ses! Sa JJ och stängde av.
George reste sig upp och gick mot mig, han la sina armar runt min midja och kysste mig mjukt på läpparna.
-     Aw gullungar, men vi måste gå nu, Olly och dom andra väntar där hemma hos mig! Sa Jaymi och vi började gå ut.
När vi kom ut stog det en massa fans, George tog min hand i sin och lät mig gå framför han. Fansen var verkligen högljuda. Dom skrek en massa grejer som '' George gift dig med mig'' ''Jag älskar er'' ''Jaymi, sluta va bög och bli tillsammans med mig'' ''JJ bli min'' och massa mer. När vi äntligen kom in i bilen så satte jag mig emellan George och Josh.
-     Vilka är där? Frågade jag.
-      Våra vänner från x-factor, vänner, och ja Olly. Sa JJ och log mot mig.
Jag nickade och vi snackade lite, sedan hoppade vi ut ur bilen och gick in mot Jaymi. Det var massor av folk där! Ella var först fram och sa grattis till dom.
-     Grattis killar, ni har varit as gryma! Sa hon och kramade dom.
-     Hej Amanda! Sa Jade och log mot mig.
-     Hej Jade. Sa jag och gav henne ett leende tillbaka.
-     Är det inte fantastiskt hur långt killarna har kommit?! Sa hon.
-     Jo, det är det! Sa jag och hon gav mig en kram, sedan gick hon mot James.
Dom startade musik, visa var där ute vid poolen och vissa här inne lite överallt.
-     Amandaaa! Skrek min kompis, Rebecca.
-     Becca! Hej! Sa jag och kramade henne.

Georges Point of View.

Jag gick ut mot poolen och satte mig vid Ella och snackade lite.
-    Så hur går det med albumet då? Frågade Ella och log.
-    Det går bra, det kommer ut runt jul. Sa jag och log.
-    Hur är det mellan dig och Amanda då? 
-    Det är väll bra, antar jag?
-    Okej, bra ju! Sa hon och himlade med ögonen.
Varför beter sig Ella så konstig, hon har aldrig varit såhär innan?! Jag skakade av mig känslan och gick upp till Amanda istället.
-    Hej babe! Sa jag och kysste henne.
-    Hej! Sa hon och tog en klunk ur sin cider.
-    Bjöd du hit Becca? Frågade Amanda, Amanda och Rebecca har inte träffat varandra på över ett halvår, dom är jätte nära vänner så jag sa till Olly att bjuda hit henne, för att göra Amanda glad, att se Amanda le är nog det bästa.
-     Jag sa till Olly att ringa henne. Sa jag och log.
-     Tack, du är bäst! Sa hon och gav mig en kyss på kinden och gick mot Jaymi och snackade.
Jag log och gick mot JJ. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Kovacic - 22 maj 2013 14:56


    -Jasmine's Point Of View.-    -     Snälla, skäm inte ut mig nu, jag gillar verkligen Josh. Sa jag och kollade speciellt på Felicia.-     Va? Vadå? Varför kollar du på mig? Frågade Felicia.-     Fö jag vet hur du kan skämma ut mig. Sa ja...

Av Amanda Kovacic - 21 maj 2013 21:49


     -Georges Point Of View.- Jag kollade på Amanda medan hon satt och fönade håret.-      Vad kollar du på? Frågade Amanda blygt.-      Dig. Sa jag och log.-      Heh, varför? Skrattade Amanda.-      Vet inte, ville. Sa jag och skrattade.Hon h...

Av Amanda Kovacic - 18 maj 2013 20:16


    -Amandas Point Of View.- Vi alla körde hem till mig, mamma hade redan ordnat allting ifall vi vann, vilken vi gjorde.-      PARTY AND BULLSHIT, AND WE GONNA PARTY AAAAND BULLSHIIIIT. Sjöng jag, Jasmine, Josh och JJ.George körde, det va vi ...

Av Amanda Kovacic - 15 maj 2013 14:53


-Amandas Point Of View.- Idag var det årets största dans tävling. Jag, Jasmine, Wilma och Rebecca stog här redo för vår dans. Publiken hade börjat komma in och dom spelade Starship - Nicki Minaj.-    Kom igen tjejer, fokusera! Sa Rebecca o...

Av Amanda Kovacic - 14 maj 2013 18:51


    -George's Point Of View.-   Jag och killarna satt hemma hos Jaymi och Olly och kollade på något program. Det har gått 2 dagar sedan jag och Amanda blev tillsammans igen, och jag kan inte vara lyckligare.-    Vad tänker lille Georgey på d...

Ovido - Quiz & Flashcards