unionj

Direktlänk till inlägg 14 maj 2013

Kapitel 9 - ''I love you, and only you thats why!''

Av Amanda Kovacic - 14 maj 2013 18:51

 


-George's Point Of View.-


Jag och killarna satt hemma hos Jaymi och Olly och kollade på något program. Det har gått 2 dagar sedan jag och Amanda blev tillsammans igen, och jag kan inte vara lyckligare.
-    Vad tänker lille Georgey på då? Frågade Josh med ett flin.
-    Jag tror han tänker på Manda! Sa Jaymi och log.
-    Gör jag inte! mumlade jag.
-    Gör du visst! Protesterade JJ.
-    Gör jag inte!
-    Gör du visst!
-    Gör jag inte!
-    Gör du inte!
-    Gör jag viss- Fan JJ! Sa jag och gav han 'mördar-blicken'.
-    JAG VISSTE DET! Skrek Jaymi och hoppade upp och ner i soffan.
-    Okej babe, lugna dig! Sa Olly och skrattade.

*********

-Amandas Point Of View.-

-   Så hur är det mig dig och George, vet Simon om ert förhållande? Frågade Wilma.
-   Nej, det suger att vi måste hålla det hemligt, vi kan knappt träffas eller något. Suckade jag.
-   Varför då? Frågade Jasmine.
-   Simon tillåter han inte dejta mig, för jag gör så han kommer försent? Jag menar, vadå mitt fel?! Sa jag
-   Simon är trög, jag gillar inte han. Sa Rebecca och tog en klunk ur sin cola.
-   Samma här, jag menar du och George är tillsammans, han kan inte styra Georges kärleksliv, det är sjukt! Sa Jasmine.
-   Jo, jag vet. Sa jag och suckade.
-    Jag önskar att George kunde stå upp för dig. Sa Jade.
-    Önskar jag med, men hörde du det att manegment ville att George ska dejta Ella?! Sa Rebecca.
-     Va? Nej, George har inte sagt något till mig. Mumlade jag.
-     Seriöst?! Sa Jade och kollade på mig.
-    Är det därför Ella beter sig så skumt eller? Frågade jag Jade.
-    Öhm,... Ella har känslor för George. Sa Jade.
-    Va?! Skrek jag lite för högt.
-     D-Du skojar med m-mig?! Stammade jag fram.
-    Nope, det är sant. Sa Jade.
-    Smsa han tjejen! Sa Jasmine.
Jag nickade och tog fram min telefon.
Till George: Vi måste snacka, kan vi mötas någonstans? 
Från George: Visst, vart? 
Till George: Kom hem till mig om en timme. 
Från George: Okej, vi ses. xxx
Till George: Mhm. xxx
Jag la ner telefonen i väskan igen.
-    Förlåt tjejer, måste gå. George kommer till mig om en timme. Sa jag och gav dom en ledsen blick.
-    Okej, lyyyyycka till tjejen! Sa Rebecca när jag reste mig.
-     Ring oss sen, okej! Skrek Jasmine när jag var vid dörren påväg ut.

*************


-    Varför berättade du inte för mig?! Skrek jag på George.
-    För det skulle blivit... öhm, såhär! Skrek George tillbaka.
-    Inte konstigt, du vågar inte stå upp för sitt förhållande med mig! Skrek jag.
-    För att jag inte vill att Simon ska sära på oss igen, därför! Skrek George.
-    Jag älskar dig, och bara dig det är därför jag sa nej till att fejkdejta Ella. Sa George och tog ett steg fram till mig.
-    Jag älskar dig med. Mumlade jag.
-    Amanda? Sa George.
-    Mh? Sa jag och kollade upp på han.

-    Förlåt. Mumlade George.
-    Nej, det är inte du som ska säga förlåt, det är jag. Sa jag och kollade på han.
Han kollade på mig, sedan lutade han sig fram och kysste mig passionerat. Jag kysste tillbaka.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Kovacic - 22 maj 2013 14:56


    -Jasmine's Point Of View.-    -     Snälla, skäm inte ut mig nu, jag gillar verkligen Josh. Sa jag och kollade speciellt på Felicia.-     Va? Vadå? Varför kollar du på mig? Frågade Felicia.-     Fö jag vet hur du kan skämma ut mig. Sa ja...

Av Amanda Kovacic - 21 maj 2013 21:49


     -Georges Point Of View.- Jag kollade på Amanda medan hon satt och fönade håret.-      Vad kollar du på? Frågade Amanda blygt.-      Dig. Sa jag och log.-      Heh, varför? Skrattade Amanda.-      Vet inte, ville. Sa jag och skrattade.Hon h...

Av Amanda Kovacic - 18 maj 2013 20:16


    -Amandas Point Of View.- Vi alla körde hem till mig, mamma hade redan ordnat allting ifall vi vann, vilken vi gjorde.-      PARTY AND BULLSHIT, AND WE GONNA PARTY AAAAND BULLSHIIIIT. Sjöng jag, Jasmine, Josh och JJ.George körde, det va vi ...

Av Amanda Kovacic - 15 maj 2013 14:53


-Amandas Point Of View.- Idag var det årets största dans tävling. Jag, Jasmine, Wilma och Rebecca stog här redo för vår dans. Publiken hade börjat komma in och dom spelade Starship - Nicki Minaj.-    Kom igen tjejer, fokusera! Sa Rebecca o...

Av Amanda Kovacic - 10 maj 2013 16:25


    -Amandas Point Of View.- Jag och tjejerna var påväg mot sommarfesten, det är en fest vi har i Costa, nästan alla är där.-    Åh, kan inte vänta tills jag får dansa! Sa Rebecca.-    Jag med, har längtat hela sommaren efter denna festen! Sa ...

Ovido - Quiz & Flashcards