unionj

Alla inlägg den 2 maj 2013

Av Amanda Kovacic - 2 maj 2013 16:49

 


-Amandas Point Of View.-


-     Amanda?Amanda? Sa George där uppifrån.
George hade sovit över hos mig, och va seg på att vakna.
-     Vad är det? Frågade jag samtidigt som jag sprang upp till han.
När jag väl va inne i rummet låg George i sängen med armarns utsträckta.
-     Vad var det? Frågade jag.
-      Mys med mig. Sa han och putade med underläppen.
Jag log och la mig ner i hans armar, han la armarna runt min midja och drog mig närmare han.
-      Har ni jobb idag? Frågade jag han.
-      Radio intervju vid fem. Mumlade han.
-      Hur mycket är klockan? Frågade jag och kollade snabbt mot klockan.
-      Den är tolv, men vi ska mötas vid studion tre. Sa han och lekte med mina händer.
-      Okej. Sa jag och log.
Jag vände mig om, så att våra huven möttes.
-      Hej på dig! Skojade han.
-      Hej puttis. Sa jag och rufflade till hans hår.
-      Hay, mitt hår, inte ditt! Sa han och rufflade till mitt hår.
-      Mitt hår, inte ditt. Harmade jag han och blinkade.
Jag reste mig och satte mig ner på hans mage istället.
-     Jag älskar dig Mands. Sa han och log.
-     Älskar dig med min lilla apa. Sa jag och lutade mig ner och kysste han.
Han kysste tillbaka innan hans mobil började vibrera.
-     Vem är det från? Frågade jag och drog upp mitt huvud.
-      Josh. Sa han och skrev tillbaka.
-      Vad skrev han? Frågade jag.
-      Att vi 544 064 visningar på Carry You musik videon, nästan en miljon! Sa han glatt
-      Seriöst? Frågade jag och tog upp min mobil och gick in på musik videon.
Jag startade den och sjöng med, och kollade.
-      Gullig du är i videon. Sa jag och log mot han.
-      Det ser ut som att du säger ' i love you ' istället för att du sjöng med i texten. Sa jag och skrattade.
-      Kanske det du. Sa han och blinkade.
-      JJ är så snygg i videon. Skojade jag.
-      Han är nog snyggast. Sa jag sen och blinkade.
-     Ska du verkligen säga så inför din pojkvän?! Sa han och lekte sårad.
-      Aw, kan du inte ta lite skoj? Skrattade jag.
Han reste sig upp med hjälp av sina axlar och kysste mig. Jag kysste tillbaka.


********


-Georges Point Of View.-

-       George, du är sen.. Igen! Sa vår manager Simon.
-       Förlåt, jag va hos Ama-  Började jag, men blev avbruten av Simon.
-       Exakt! Det är exakt det jag snackar om, du blir alltid försenad när du är hos Amanda, vad är det som är så viktigt som ni måste göra för att du ska bli försenad?! Sa Simon argt.
-      Öhm,... Öh.. Sa jag och dom andra killarna brast ut i skratt.
-      Vad?! Sa jag åt dom.
-      Öhm,...Öh... Härmade Jaymi mig.
-      Käften killar. Mumlade jag och kände hur mitt ansikte sakta blev rött.
-      George, antligen kommer du i tid, eller så får jag göra något åt dig och Amanda, det här funkar inte! Sa Simon ännu argare.
-      Ohhh.. Sa killarna.
Jag stog där med munnen öppen, va fan sa han ?!
-      Kom nu, vi måste skynda oss, och detta snacket är inte över George! Sa Simon och vi gick ut mot bilen.
Det va en massa fans utanför, dom skrek allt möjligt.
Vi åkte mot Captial studion och gick snabbt in, dom välkomnade oss och vi satte oss.
-     Hej det här är Dan som snackar och idag har vi ett speciellt pojkband med oss, Union J! Sa Dan och tog ett skrik ljud på.
-     Hej! Sa vi alla.
-     Så hur känns det nu killar? Ni har släppt er första låt, och er musikvideo? Sa han.
-     Det känns helt underbart, fansen stöttar oss jätte mycket, våra vänner från x-factor och våra andra vännner! Sa JJ.
-     Ja, som JJ sa fansen stöttar oss riktigt mycket, dom skriver så söta grejer på twitter, och står ute i timmar för att få träffa oss, det är helt underbart och vi älskar våra Jcats! Sa Josh.
-     Det är ju bra att ha fansens stöd, det är väll viktigast? Frågade Dan.
-     Ja, men familjens och dom närmaste vännerna också! Sa jag och log.
-     Ja, och något speciellt stöd från Amanda kanske? Sa Dan och visslade.
Jag kände hur jag blev lite röd i huvet.
-     Kanske. Skrattade jag.
Min mobil vibrerade i min hand, sms från Amanda, haah.
Från Amanda: Heeeeej Babe, lyssnar på dig just nu :Dx
-     Vem va det från? Frågade Dan.
-      Amanda, hon lyssnar just nu! Sa jag och log.
-     Åh, kanske något speciellt du vill säga? Frågade Dan.
-     Heeej Mands, älskar dig och vi ses sen! Sa jag och log.
-     Awww! Sa killarna.
-     Gulligt! Så vidare till er. Sa Dan.
-     Har ni några konserter framför er? Frågade han.
-     Vi har ju några M&G, från olika tävlingar, och så har vi några konserter, fast där spelar vi bara en låt, på tivoli, och massa sånt. Sa Josh.
-      Okej, okej, så hur var det att göra Carry you videon? Frågade Dan.
-      Det va riktigt kul, roligare än vad jag trodde faktist, vi hade riktigt kul när vi gjorde musik videon! Sa Jaymi.
-      Vi skrattade jätte mycket när vi spelade in den. Sa jag och skrattade.
-       Kan jag tänka mig. Sa Dan och skrattade.

-      Så har ni några kändis crush? Frågade Dan.
-       Demi Lovato. Sa jag och log.
-       Rihanna. Sa JJ.
-       Katy Perry., Hon är grym! Sa Josh.
-       Tjej eller kille? Frågade Jaymi.
-        Tjej. Sa Dan.
-        Då måste jag säga Lucy Hale, älskar hennes musik och pretty little liars! Sa Jaymi.
-        Okej, tack för att ni kom killar, och nu blir det 50 minuter musik nonstop! Sa Dan och tog av sig hörlurarna och startade musik.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards