unionj

Alla inlägg den 1 maj 2013

Av Amanda Kovacic - 1 maj 2013 20:47

 


-Amanda Point Of View-

Idag skulle jag, Geoge, Jaymi, Olly, Rebecca, Josh, JJ och Jade till stranden, vi alla var redo för att gå mot stranden, den låg bara 10 minuter ifrån George som vi va hos.
-    Ska vi gå då? Frågade George och tog min hand.
-     Jaaa! Sa vi alla.
George gav mig en snabb puss på kinden.
-     Visste du att jag älskar dina kinder? Sa George och log.
-     Jo, jag har märkt det. Sa jag och log mot han.
Vi gick hand i hand och snackade, medan dom andra nästan sprang till stranden.
-     AMANDA! GEORGE SKYNDA! Skrek Rebecca och hoppade upp på Josh rygg.
Jag skrattade och började springa fram mot dom med George bakom mig. När vi äntligen hunnit ifatt dom saktade vi ner och gick i normal takt igen.
-     JOSH, snabbare! Skrek Rebecca och slog han i pannan.
-     Aj! Vad var det för Becca? Frågade Josh och gick lite snabbare.
-     För du skulle skynda dig lite, vilket du gjorde, duktig Josh! Sa Rebecca och skrattade.
Vi gick ner mot stranden och satte våra grejer, jag tog av mitt linne och mina shorts och skor.
-    Ska vi gå i vattnet? Frågade jag, men det såg ut som att jag va den ända som ville bada.
-    Hallå?! Vill ingen bada med mig? Frågade jag dom och putade med underläppen.
-    Nej, vi tänkte sola först! Sa JJ.
Jag suckade och gick i vattnet, inte långt efter kände jag ett par händer runt min midja.
-    Hej babe. Sa George mot min nacke.
-    Hej, så du ändrade dig eller? Frågade jag och vände mig om mot han.
-    Ja, tänkte va lite snäll mot min älskade flickvän! Sa George stolt.
-    Aw, vad gullig du är då! Sa jag och sprang längre ut mot vattnet.
Vi började stänka vatten på varandra, helt plötslig kände jag ett par armar runt min midja och jag blev upplyft över ett par axlar. Jag kollade på vems hår det va, Jaymi.
-     Jaymiii, släpp ner miiiiiig! Sa jag och boxade han i ryggen.
-     Inte förräns du säger Jaymi är bäst och jag älskar han mer än George! Sa han och slog mig lekfullt på benen.
-     Hay! Hörde jag George säga.
-      Äsch, du kommer över det George! Sa Jaymi.
-     Aldrig Jaymi, sa jag aldrig?! Sa jag och fortsatte slå han.
-     Okej, då släpper jag inte dig. Sa han.
-     Okej,okej, Jaymi är bäst och jag älskar han mer än George! Sa jag.
-     Duktig flicka! Sa han och släppte ner mig i vattnet igen.
Det va Jaymi, Josh och Jade som hade kommit in i vattnet. 
-     Solar dom andra fortfarande?! Frågade jag.
-     Nej, dom skulle köpa glass. Sa Jaymi och log.
-     Åh glass! Skrek jag och sprang upp ur vattnet.
Jag sprang upp mot min handduk och tog en femti lapp och sprang mot dom andra som köpte glass.
-    Hej, tänkte ni köpa glass utan mig? Frågade jag och blänge på alla 3.
-    Haha, men du och George såg ut att ha så roligt. Sa Rebecca och skrattade.
-    Din lille jä- Började jag med blev avbruten.
-    Amanda, inga svärord! Sa Olly som min mamma.
-    Ja Amanda, lyssna på Olly! Sa JJ och skrattade.
-    Nästa! Sa kvinnan i glassbaren.
-    Jag vill ha en chocklad kula, och en vanilj och en nougat! Sa jag och räkte tungan åt JJ.
-    Okej, det blir 43. Sa karsörskan.
-     Här! Sa jag vänligt och log.
Hon gav mig glass, och min växel tillbaka, sen väntade jag på dom andra, eftersom jag trängde mig förre dom.
-    Trängare! Skojade Rebecca.
Rebecca hade tagit chockad,jordgubb och regnbåggs glass, JJ hade tagit en chocklad och lakrits och jordgubbs glass och Olly vanilj, päron och mellon glass. Vi gick tillbaka till våra handdukar, dom andra badade fortfarande.
Jag satte mig ner på min handduk och åt min glass.
-    Åh, jag älskar päron! Sa Olly och mumsade på sin glass.
-    Naah, jordgubb är godare. Sa Rebecca.
-    Usch, och usch, det ska va nougat! Sa jag och log.
Jag tog fram min mini högtalare och startade Taylor Swift - 22. 
-    It feels like a perfect night, too dress up like hipsters to make fun os our exes! sjöng jag högt.
-    ohoh, i don't know about you, but i feel like 22! sjöng vi alla.
Vi sjöng och skrattade, äntligen kom min favorit låt.
Sean Paul ft The Saturdays - What About us.
-    YAY! JJ, dansa med mig! Sa jag och reste mig upp.
Jag började dansa helt random, som tur kunde jag dansa efter som jag går på dans.
-    Okej! Sa JJ och började dansa med mig.
Vi dansade helt random, förvånar mig inte om vi får massa blickar. 
-     so tell me what about us! sjöng jag högt.
-     nu bytar vi låt! Sa Rebecca och satte på en ny låt.
Hon startade Conor Maynard ft Rita Ora - Better Than You.
-     I see you, staring, but i aint mad at that! sjöng Rebecca och reste sig upp och började dansa, Olly reste sig inte långt efter.
-     I can do it better than, better than you! sjöng vi alla tillsammans.
Jag kollade ut mot dom andra, där kom Jade dansande mot oss.
-     i can see ya losing your mind, yeah, ready to go, oh! sjöng Jade och sprang sista biten mot oss.
Vi alla dansade och sjöng. 
-     Åh Rebecca, starta That Power med Justin Bieber! Sa jag och hoppade.
-     Som du vill miss. Sa hon och startade.
-    and ohh, i'm alive i'm alive! sjöng vi båda.
Dom andra hade satt sig ner medan jag och Rebecca sjöng, dansade och bara gjorde det bästa av kvällen, det va inte många folk här, kanske 5 stycken par/familjer.
-    and i'm loving every second, bigger, better, stronger, power! sjöng jag efter Justin.
-    åh, jag älskar justin! Sa jag och Rebecca samtidigt.
-    Vi åker till usa och letar upp han! Sa jag och high fiva henne.
-     Låter som en plan! Sa hon och log.
-     Ni är tröga. Sa George och skrattade.
-     Aw, puttis, avundsjuk för att jag har en framtid med Justin? Sa jag med bebis röst.
George himlade med ögonen, och drog ner mig till han och kysste mig.
-    Du är min, bara min. Sa han och log.
-    Jadå! Sa jag och gav honom en snabb puss innan jag reste mig upp och dansade igen.
-    i'm a mother fuckin' gentlemen! sjöng jag och Rebecca till Psy - Gentlemen.
-    Denna låten är så jävla härlig! Sa Jade och började dansa med oss.
Killarna kollade på oss som om vi var helt efter, vi bara skrattade. Tillslut när vi dansat ett tag, satte jag mig i Georges knä, och la mitt huvud mot hans axel.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards