unionj

Direktlänk till inlägg 3 maj 2013

Kapitel 4 - Longboard!

Av Amanda Kovacic - 3 maj 2013 14:48

 


-Amandas Point Of View.-


Fån George: Hänger du med oss ut och åker skateborad/longborard? x
Till George: När? x
Från George: Om en timme. x

Till Geoge: Okej, vi ses snart då! x
Från George: Yes, möt oss vid parken sen! x
Jag gick mot min garderob och tog fram ett par blåa jeans, och en grå tröja. Håret hade jag uppsatt i en bolle och lite mascara. Jag gick ner och började leta upp min longboard.
-    Mamma? Har du sätt min longboard? Frågade jag.
-    Den står i tvättstugan, vid dörren! Sa mamma och jag gick in i tvättstugan och där låg den på golvet.
-    Danke! Jag går till parken, ska ut med några vänner, vi ses sen! Sa jag och tog på mina rosa vans.
-    Kom ihåg att Martin kommer på middag idag! Sa mamma.
-    Okej, vart är Adrian och Anton någonstans? Frågade jag snällt.
-     Ute, Anton är med Markus och Felix, Adrian är med sin flickvän. Sa mamma.
-     Okej, men vi ses sen. Sa jag.
-      Hejdå Roooooobin! Skrek jag.
Jag stack ut och skatade mot parken, det tog ungefär 15 minuter, 1 halvtimme att gå. När jag kom ditt var det bara Josh där.
-      Hej Joshyy! Sa jag och log.
-      Shh! Sa han och tog upp fingret mot sin mun.
-      Vänta v- Ah, fans. Sa jag och log.
-       Ah. Sa han och skrattade.
-       OMG JOSH OCH AMANDA! Skrek en tjej.
-       Fan... Sa Josh om och om igen.
Hon kom fram och tog en bild med Josh och gick iväg.

*********


-     Nej, Becca man åker inte så! Skrattade jag.
-     Vad? Bara för du kan åka. Mumlade hon och ställde sig upp igen.
-     Ja, man brukar inte hamna på marken om man vet hur man åker. Sa Jaymi.
-     Äh, tyst med din mister. Sa Rebecca och borstade av sina byxor.
-      Säger bara saningen! Sa Jaymi och viftade med sina händer i luften.
Jag ställde mig på min bräda och åktre ner för backen.
-     Woho! Skrek jag och tog mera fart, innan jag ställde upp foten så jag hade båda fötterna på brädan.
Jag stannade nere vid en bänk och väntade på att dom andra skulle komma.
-     Kooooom! Skrek jag mot dom.
Rebecca och Jade sprang ner mot mig, och killarna åkte till mig så dom kom före.
-    Sega ni är, skojar inte. Mumlade jag och korsade mina armar.
-    Det är inte mitt fel att Rebecca inte kan åka longboard! Sa George
-    Seriöst?! Fortfarande? Sa Rebecca och satte sig brevid mig.
-    Öh, Ja! Sa George.
George lyfte upp mig, satte sig, sen drog han ner mig så att jag satt i hans knä.
-    Vart ska vi gå? Frågade jag och rullade på min bräda, bak och fram med benen samtidigt som jag satt i Georges knä.
-     Vet inte, jag är sugen på pizza, nån mer? Frågade JJ.
-      Åh, pizza skulle varit gott nu! Sa jag.
-     Kom då! Sa George och tog min hand.
Jag tog longborden i andra handen och vi började gå dit, det tog ungefär 5 minuter att gå dit.
Vi gick in, jag och George beställde en visuvio tillsammans, Jaymi och Olly beställde en margarita, JJ och Rebecca beställde en Hawaii och Jade beställde en tallrik pommes. Vi väntade på pizzan och snackade.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Kovacic - 22 maj 2013 14:56


    -Jasmine's Point Of View.-    -     Snälla, skäm inte ut mig nu, jag gillar verkligen Josh. Sa jag och kollade speciellt på Felicia.-     Va? Vadå? Varför kollar du på mig? Frågade Felicia.-     Fö jag vet hur du kan skämma ut mig. Sa ja...

Av Amanda Kovacic - 21 maj 2013 21:49


     -Georges Point Of View.- Jag kollade på Amanda medan hon satt och fönade håret.-      Vad kollar du på? Frågade Amanda blygt.-      Dig. Sa jag och log.-      Heh, varför? Skrattade Amanda.-      Vet inte, ville. Sa jag och skrattade.Hon h...

Av Amanda Kovacic - 18 maj 2013 20:16


    -Amandas Point Of View.- Vi alla körde hem till mig, mamma hade redan ordnat allting ifall vi vann, vilken vi gjorde.-      PARTY AND BULLSHIT, AND WE GONNA PARTY AAAAND BULLSHIIIIT. Sjöng jag, Jasmine, Josh och JJ.George körde, det va vi ...

Av Amanda Kovacic - 15 maj 2013 14:53


-Amandas Point Of View.- Idag var det årets största dans tävling. Jag, Jasmine, Wilma och Rebecca stog här redo för vår dans. Publiken hade börjat komma in och dom spelade Starship - Nicki Minaj.-    Kom igen tjejer, fokusera! Sa Rebecca o...

Av Amanda Kovacic - 14 maj 2013 18:51


    -George's Point Of View.-   Jag och killarna satt hemma hos Jaymi och Olly och kollade på något program. Det har gått 2 dagar sedan jag och Amanda blev tillsammans igen, och jag kan inte vara lyckligare.-    Vad tänker lille Georgey på d...

Ovido - Quiz & Flashcards