unionj

Direktlänk till inlägg 7 maj 2013

Kapitel 7 - I Knew You We're Trouble.

Av Amanda Kovacic - 7 maj 2013 22:23

  


-Amandas Point Of View.-


Jag och tjejerja hade handlat en massor, vi hade minst 8 kassar var!
-    Är ni nöjda tjejer? Frågade Rebecca.
-    Ohja, men vad säger ni? Ska vi till dansstudion? Frågade jag.
-    Jag vill dit! Sa Wilma.
-    Jag med! Sa Jasmine.
-    Jag lovade killarna att jag skulle med dom och klättra. Sa Rebecca.
-    Okej, då blir det jag, Wilma och Jasmine. Sa jag och log.
-    Ja, kom så går vi tjejer! Sa Jasmine.
Vi gick ut till min bil, vi skulle köra Rebecca till killarna, sen skulle vi köra till dansstudion, eftersom jag hade köpt nya dans kläder, det hade Jasmine, Rebecca och Wilma med. Som jag tror ni fattat, lever vi på dans, vi älskar att dansa, vi försöker göra det så ofta vi kan, Jade gjorde med det innan, men nu är hon så upptagen med sin dans.
-    Så nu är vi här. Sa jag till Rebecca, killarna stog ute, antagligen väntade på Rebecca.
-    Hejdå Rebecca! Skrek jag och försökte leka glad inför George.
George kollade på mig och försökte le mot mig.
-   Hejdå Mands! Skrek Rebecca tillbaka.
-   Hejdå tjejen, hejdå killar! Skrek Wilma och jag körde iväg.

********


-   Omg, jag måste filma er! Sa Wilma när jag och Jasmine visade vår i knew you we're trouble dans.
-   Öhm, okej. Sa jag och skrattade.
Vi ställde oss på våra platser och började dansa.

-   Wow, Amanda du kan dansa! Hörde jag Jaymi säga.
Jag hoppade till och såg Rebecca och killarna kolla på oss.
-     Vad gör ni här? Frågade jag irriterat.
-     Vår tid för klättringen är inte förrens om en timme, så vi kollade på er. Sa JJ.
-     Och exakt hur länge har ni stått där? Frågade Jasmine.
-     Sen wilma sa omg jag måste filma er. Skrattade Josh.
George stog där helt tyst. Mina och hans ögon släppte aldrig varandras blick, tills jag kollade ner på mina fötter, pinsamt.
-    Kom då, stå inte bara där! Sa jag och försökte skratta.
Dom gick in.
-    Kan du inte visa lite mera dancemoves? Frågade Josh.
-    Urgh, visst. Mumlade jag och drog med mig Jasmine.

-    Woooooow! Skrek dom.
Jag bara skrattade.
-     Sa ju att Amanda kuunde daaaansa, lyssna på mig i fortsättningen! Sa Rebecca och börja göra sin vinnardans.
-     Ni var jätte duktiga! Sa Josh.
-     Tack! Sa Jasmine blygt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Kovacic - 22 maj 2013 14:56


    -Jasmine's Point Of View.-    -     Snälla, skäm inte ut mig nu, jag gillar verkligen Josh. Sa jag och kollade speciellt på Felicia.-     Va? Vadå? Varför kollar du på mig? Frågade Felicia.-     Fö jag vet hur du kan skämma ut mig. Sa ja...

Av Amanda Kovacic - 21 maj 2013 21:49


     -Georges Point Of View.- Jag kollade på Amanda medan hon satt och fönade håret.-      Vad kollar du på? Frågade Amanda blygt.-      Dig. Sa jag och log.-      Heh, varför? Skrattade Amanda.-      Vet inte, ville. Sa jag och skrattade.Hon h...

Av Amanda Kovacic - 18 maj 2013 20:16


    -Amandas Point Of View.- Vi alla körde hem till mig, mamma hade redan ordnat allting ifall vi vann, vilken vi gjorde.-      PARTY AND BULLSHIT, AND WE GONNA PARTY AAAAND BULLSHIIIIT. Sjöng jag, Jasmine, Josh och JJ.George körde, det va vi ...

Av Amanda Kovacic - 15 maj 2013 14:53


-Amandas Point Of View.- Idag var det årets största dans tävling. Jag, Jasmine, Wilma och Rebecca stog här redo för vår dans. Publiken hade börjat komma in och dom spelade Starship - Nicki Minaj.-    Kom igen tjejer, fokusera! Sa Rebecca o...

Av Amanda Kovacic - 14 maj 2013 18:51


    -George's Point Of View.-   Jag och killarna satt hemma hos Jaymi och Olly och kollade på något program. Det har gått 2 dagar sedan jag och Amanda blev tillsammans igen, och jag kan inte vara lyckligare.-    Vad tänker lille Georgey på d...

Ovido - Quiz & Flashcards